duminică, 14 septembrie 2014

Incursiune pe Varful Ciucas

  Desi mi-am anuntat revenirea acum destul de mult timp pe blog, iata ca din 40% lipsa de timp si 60% lipsa chef nu am mai scris nimic.
  Totusi iesirea din spatiul virtual m-a apropiat si mai mult de spatiul natural si am descoperit o inovatie interesanta pe care o port in buzunar de ceva ani si nu i-am exploatat foarte des valoarea. Se cheama smart-phone si am descoperit ca are o camera destul de interesanta, capabila sa faca poze destul de bunicele pentru un fotograf lipsit total de talent si cunostinte de arta fotografica. 
  Asadar pe 22 Iunie ale lui 2014 am plecat spre varful Ciucas cu ganduri pasnice de cucerire cu orice pret a spatiului din " varful pietroiului" si uitati ce a iesit.
 
 










































































  Apropo mancare bunicica , preturi rezonabile si design interesant gasim la cabana Ciucas care de altfel este si singurul loc in care poti manca ceva si te poti odihni dupa un drum epuizant si incredibil de abrupt, in special pe o vreme foarte frumoasa si calda asa cum am prins noi. Pe "pietroi" insa bate vantul foarte tare si este chiar rece.
  Hai pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu