sâmbătă, 1 ianuarie 2011

La multi ani 2011

  2010 a trecut, sa vina 2011.
  Despre morti numai de bine.
  A mai trecut un an din vietile noastre, un an cu bucurii dar si cu necazuri, cu zile bune si zile rele, cu evenimente ce ne-au marcat sau dimpotriva ne-au lasat indiferenti.
  Mai punem o lumanare pe tortul aniversar si mai adaugam o pagina cu 365 de zile in condica experientei de viata   a fiecaruia dintre noi.
  Avem la dispozitie 364 de zile in care sa facem mult mai bine, lucruri pe care le-am facut prost in anii trecuti invatand din greselile de atunci.
  Ne asteapta noi zile de munca, de distractii, de relaxare totala sau pline de tumultul cotidian.
  Partea cea mai buna este ca putem hotari exact ce vrem sa facem cu ele, si asta nu ne-o poate lua nimeni, oricat de hidoase ar fi vremurile.
  Hai sa ne inchipuim un an 2011 perfect, si sa incercam sa ni-l si croim astfel, dupa bunul plac al fiecaruia.
 
LA MULTI ANI, 2011!

Andrei (Andi) Ciudoescu
Blogger

2 comentarii:

  1. La Multi Ani,Andrei!
    Astept sa-mi spui cum a fost la munte.Poate faci si o postare pe blog despre acest subiect...

    RăspundețiȘtergere
  2. ..eu incerc sa mi-l inchipui cum l-as putea inchipui croit astfel. Si-mi dau lacrimile. De ris. E bun optimismul tau...nu strica, nu costa.

    RăspundețiȘtergere